Oglaševanje je pomembno za podjetje zato, ker oglasi gradijo prepoznavanje blagovne znamke. Brez oglasov podjetja ne morejo delovati. Oglasi razkazujejo naš produkt ali pa servis celotnemu svetu. Velikokrat podjetja izberejo zelo popularne medije za objavo oglasa. Dandanes med takšne medije spadajo televizija, internet in radio. Včasih so bili časopisi glavni medij, v katerem so se oglasi objavljali.
Dandanes se časopis uporablja večinoma za male oglase ter za oglaševanje manjših podjetji. Podjetja velikokrat v pošti pošiljajo kataloge. To je tudi nekakšna vrsta oglaševanja, saj ko bralci vidijo reklamo in jo prelistajo, bodo mogoče videli produkt, ki jih zanima. Mnogo krat lahko podjetje v te kataloge tudi priloži kupone. To je zelo pametna trženjska strategija, ki privlači kupce v nakupovanje njihovih produktov.
Googlovi oglasi so tudi zelo popularni za razna podjetja. To so manjši oglasi, ki jih lahko vidi ob straneh ali med raznimi prispevki. Ti oglasi so lahko v video obliki ali pa v obliki slike ali besedila. Oglaševanje na YouTube video posnetkih je tudi zelo popularno. Na daljših video posnetkih je lahko več oglasov.
Oglasi so najbolj gledani med velikimi dogodki. Najbolj popularni tovrstni dogodki so športne igre. Velikokrat bodo podjetja tekmovala, da se bo lahko njihov oglas vrtel med veliki dogodki, kot so recimo, finale v košarki ali pa nogometu. V Ameriki, med športno prireditvijo, ki se imenuje “Super Bowl” imajo podjetja pripravljene posebne oglase, ki so daljši in bolj cenovno dragi. Nekatera podjetja si vzamejo to priložnost, da razkritje nove produkte. To je zato, ker je Super Bowl najbolj ogledan športni dogodek v Ameriki.
Med druge najbolj ogledane športne dogodke upoštevano na primer FIFA ali pa Olimpijske igre. Olimpijske igre se dogajajo na vsake štiri leta. Poznamo zimske in poletne igre. Ta dva dogodka sta najbolj ogledana dogodka na televiziji in velika podjetja investirajo veliko denarja v oglaševanje, ki se predvaja med reklamami. Podjetja lahko tudi sponzorirajo športnike.
Podjetja lahko plačajo športniku, da promovira njihovo podjetje. To lahko naredi z video oglasom ali pa, da ima na sebi artikle, ki imajo na sebi logotip podjetja. Velikokrat vidimo, da imajo tekmovalci med tekmovanji logotipe na majici ali pa na hrbtu. To je samo en primer oglaševanja.
Druge vrste oglaševanja so recimo plakati, panoji, ki se lahko prilepijo na avtobuse, klopi ali pa stavbe. Oglaševanje na televiziji je sredi dneva zelo drago. To je zato, ker imajo televizijske postaje sredi dneva največje število gledalcev. Oglasi, ki se vrtijo ob poznih urah, so zato dosti krat cenejši.